Vattenkrig på SVT

Det enda jag vill säga om den här händelsen är att förnedrings-tv borde vara under SVT:s värdighet att syssla med!
Förnedrings-tv ingår inte i public service uppdraget!

Nog för att man kan göra humor-tv, men jag förstår inte vari värdet ligger i att få veta hur Fredrik Reinfeldt upplevde det att få vatten sprutat på sig? Det jag vill veta av Fredde är varför han för den politiken han gör, hans syn i olika politiska frågor. Jag har aldrig ens funderat på hur han skulle reagera över att få vatten sprutat på sig...

Nej, public service ska ägna sig åt bred samhällsbevakning och kultur.

Låt dem som vill se sådana här dagisprogram göra det i de kommersiella kanalerna och betala kalaset själva!
Och lämna våra folkvalda politiker utanför sådant här trams!

Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0