SJ inför bonuskort!



SJ har infört bonuskort!

Detta var verkligen en glad nyhet!
Nu kan äntligen vi som gillar att åka tåg få fördelar av att vi väljer tåget framför andra färdmedel!
Och precis som på SAS Eurobonus kan man byta poängen mot nya resor - eller mat/internet ombord.
Ett utmärkt initiativ av SJ!

Jag registrerar mitt Prio-kort idag och får 1000 välkomstpoäng!
Det lär komma till använding i sommar misstänker jag...

Synd att det fortfarande ska vara så förbaskat dyrt med internet på tåget bara...

Länk

Kommentarer
Postat av: Zaml

Äntligen ja! Varför o varför infördes inte det för flera år sedan. Jag skulle ju ha bonuspoäng som en tok med tanke på hur mycket man åkt kors och tvärs. Hoppas nu bara att det blir biljettavdrag och inga jävla gratis kaffe o bulle efter 5 resor...

2007-05-26 @ 15:38:55
URL: http://zaml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0